Älykkäämmän turvallisuusjohtamisen puolesta – Zeroni

Blogi —

Takamäen ja Site Manager -palvelun brändiuudistus on julkaistu! Nykyaikainen Zeroni-tuotebrändi tulee jatkossa viestimään terävämmin yrityksen tulevaisuuden visiota sekä vastaamaan entistä paremmin nykyisten ja tulevien asiakkaiden odotuksia ja tarpeita. Takamäki on toiminut ohjelmistoalalla jo lähes 30 vuoden ajan ja uuden strategisen suunnan myötä myös tuotebrändin uudistus oli enemmän kuin paikallaan. Uutta brändiä on kehitetty yhteistyössä pitkäaikaisten asiakkaiden kanssa.

“Brändiuudistuksen päätavoitteena on lähettää selkeä viesti uudistuneesta strategiastamme ja siitä, millaisten tavoitteiden eteen teemme töitä. Työturvallisuuden digitalisointiin ja kehittämiseen panostetaan kentällä yhä enemmän ja haluamme tulevaisuudessa toimia suunnannäyttäjinä tällä alalla yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Uudistunut brändimme tukee hienosti tätä tavoitetta”, toimitusjohtaja Kaarlo Vakkilainen kertoo.

Uusi brändi peilaa turvallisuuden tavoitteita läpi toimialojen

Uuden tuotenimen ja visuaalisen ilmeen symboliikka kiteyttää turvallisuusjohtamisen perusajatuksen kuin itsestään. “Nolla tapaturmaa, nolla ongelmaa” -tavoite on kunnianhimoinen, mutta täysin mahdollinen saavuttaa, silloin kun turvalliset työskentelytavat on jalkautettu kiinteäksi osaksi jokaisen työntekijän arkea ja turvallisuudesta kannetaan vastuuta yhteisesti. Rakennusalan työturvallisuuden ja työhyvinvoinnin parantuessa myös laatu, tuottavuus ja kannattavuus nousevat.

“Johtava ajatus uudistetun tuotebrändin takana on selkeä – haluamme tarjota asiakkaillemme entistä nykyaikaisempia ja älykkäämpiä turvallisuusprosesseja, jonka avulla turvallisuusjohtaminen nostetaan kaiken keskelle, olennaiseksi osaksi yrityksen päivittäistä toimintaa. ”, Vakkilainen summaa.

Lue myös