Usein kysytyt kysymykset Zeronista

Blogi —

Mikä on Zeroni?

Zeroni on työturvallisuuden valvontaan ja turvallisuuskulttuurin kehittämiseen suunniteltu HSEQ-palvelu, joka digitalisoi työmaan arkea ja vapauttaa työnjohdon aikaa toimistosta työn ja turvallisuuden johtamiseen. Ratkaisumme avulla pysyt kartalla työmaan turvallisuudesta kellon ympäri. Kehittyneen automatiikan ansiosta raportoinnista ja riskienhallinnasta tulee yhä helpompaa. Palvelumme avulla varmistat, että työmaallasi työskentelee vain päteviä työntekijöitä ja luotettavia yhteistyökumppaneita. Zeroni yhdistää useat toisistaan erilliset turvallisuusprosessit yhdeksi älykkääksi järjestelmäksi, jonka avulla sinunkin työmaasi voi olla seuraava Nolla tapaturmaa, nolla ongelmaa -työmaa.

Zeroni tarjoaa monipuoliset työkalut urakoitsijoiden, työntekijöiden, työturvallisuuden ja työmaapalvelujen hallintaan. Palvelumme avulla voit esimerkiksi:

  • hallinnoida työntekijöiden pätevyyksiä ja lupia
  • huolehtia työvoiman perehdyttämisestä digitaalisesti
  • seurata urakoitsijoiden ja toimittajien tilaajavastuutietoja
  • toteuttaa turvallisuusmittauksia
  • hoitaa lakisääteiset verottajailmoitukset ja AVI-raportoinnit helposti ja nopeasti

Ratkaisumme tarjoaa lisäksi kattavan kokonaisuuden erilaisia työmaapalveluja, kuten:

  • kulunvalvonnan
  • kalustonhallinnan
  • työmaapäiväkirjan
  • tuntikirjanpidon 
  • kohdennetut viestintätyökalut

Kenelle Zeroni on suunniteltu?

Ratkaisumme on kattavasti käytössä rakennusalalla, investointihankkeissa ja teollisuudessa. Palvelumme sopii parhaiten suurille ja keskisuurille yrityksille, jotka toimivat päätoteuttajan tai tilaajan roolissa työmailla ja vastaavat ulkoisen työvoiman ja työturvallisuuden hallinnasta.

Miksi valitsisin Zeronin?

Vähemmän manuaalisia työvaiheita ja paperityötä – enemmän aikaa tuottavaan työhön! Zeronin kaltaista turvallisuusjohtamiseen keskittyvää kokonaisuutta ei markkinoilta löydy, joten vaihtaessasi meille et tarvitse enää erillisiä järjestelmiä työturvallisuuden hallintaan ja työmaiden arki helpottuu. Zeronin valvova automatiikka hoitaa suurimman osan työstä, jonka ansiosta manuaalinen työ sekä paperien pyörittely vähenee ja työaikaa voidaan käyttää tehokkaammin sekä toimistoissa, että työmaalla.

Mitä Zeronin automatiikka tekee?

Zeroni seuraa urakoitsijoiden ja työntekijöiden tietoja reaaliajassa ja raportoi käyttäjälle heti, mikäli esimerkiksi urakoitsijan tilaajavastuutiedoissa tai työntekijän perehdytystiedoissa on puutteita tai pätevyydet ovat vanhentumassa. Ilmoitusvelvollisuuslain mukaiset rakentamisilmoitukset luodaan ja lähetetään Zeronista täysin automaattisesti.  

Paljonko palvelu maksaa?

Palvelun hinta määräytyy käyttäjämäärän mukaan ja minimiveloitus on 180 €/kk, joka sisältää monipuolisen kokonaisratkaisun ja viisi käyttäjätiliä. Haluamme tarjota aina asiakkaan tarpeisiin sopivan palvelun ja olla samalla sivulla siitä, että palvelumme tukee liiketoimintaanne kannattavasti ja tarkoituksenmukaisesti. Ota yhteyttä myyntiimme niin kerromme, kuinka paljon säästät aikaa ja rahaa ottaessasi Zeronin älykkäämmät turvallisuusprosessit käyttöösi.

Onko palvelu integroitavissa yleisimpiin taloushallinnon ohjelmiin?

Kyllä on. Palvelu on integroitavissa myös palkanlaskennan ja BI-raportoinnin ohjelmistoihin sekä muihin työmaalla käytössä oleviin järjestelmiin. Modernit REST API-rajapinnat mahdollistavat kustannustehokkaat integraatiot sekä tiedon laajemman hyödyntämisen.

Ovatko yrityksenne ulkopuolisen työvoiman hallintaprosessit jo tätä päivää, vai taistellaanko toimistossanne edelleen paperipinoja vastaan?  Ota yhteyttä myyntiimme niin kerromme, kuinka teilläkin saadaan tehokkuutta urakoitsijoiden ja alihankkijoiden hallintaan sekä muihin turvallisuusjohtamisen prosesseihin.

Ota yhteyttä!
+358 400 600 339
myynti@takamaki.fi