Kenelle Zeroni on kehitetty?

Blogi —

Zeroni on rakennus- ja teollisuustyömaiden turvallisuuden hallintaan ja valvontaan suunniteltu palvelu, jonka ansiosta turvallisuuden kokonaisvaltainen hallinta onnistuu yhden alustan avulla. Ratkaisumme vastaa useisiin erilaisiin tarpeisiin aina työmaan henkilöstön perehdyttämisestä ulkoisen työvoiman luvittamiseen ja hallintaan. Tässä artikkelissa pureudumme tarkemmin siihen, kenelle olemme kehittäneet Zeronin monipuoliset palvelut.

TYÖMAAN TURVALLISUUDESTA VASTAAVILLE TYÖNJOHTAJILLE

Ratkaisullamme turvallisuuden seuranta on vaivatonta ja automaattista ja aikaa vapautuu työmaatoimistosta työn johtamiseen. Digitaalisen luvituksen ja työmaaperehdytyksen ansiosta uudet työntekijät pääsevät töihinsä heti ja odotteluaika työmaatoimistossa lyhenee jopa 90% entiseen verrattuna. Palvelumme valvoo automaattisesti mm. työntekijän pätevyystietoja ja ilmoittaa, jos näistä löytyy puutteita.

Turvallisuushavainnot sekä TR- ja MVR-mittausten tulokset ovat helposti dokumentoitavissa ja raportoitavissa palvelumme kautta, jonka ansiosta turvallisuuden seuranta ja kehittäminen on yhä helpompaa ja läpinäkyvämpää. 

PÄÄTOTEUTTAJILLE

Zeroni on työmaiden digitalisointia edistävä palvelu, jonka avulla päätoteuttaja voi hallinnoida työturvallisuutta ja ulkoista työvoimaa mutkattomasti ja tehokkaasti. Järjestelmän valvova automatiikka huolehtii, että työntekijän projektin edellyttämät luvat, koulutukset ja pätevyydet ovat voimassa ja ajan tasalla. Zeronin avulla päätoteuttaja hoitaa myös lakisääteiset velvoitteensa, kuten työluvat, työntekijäilmoitukset verottajalle sekä ajantasaiset henkilöluettelot työmaan henkilöistä aluehallintovirastolle. Lisäksi järjestelmällä varmistetaan koko alihankintaketjun urakoitsijoiden tilaajavastuukelpoisuus.

HANKINTAPÄÄTTÄJILLE

Zeronin sisäisessä urakoitsijarekisterissä on tänä päivänä jo yli 200 000 työntekijän ja urakoitsijan tiedot mikä edesauttaa onnistuneiden hankintapäätösten tekemistä. Luotettavat yhteistyökumppanit ovat onnistuneiden hankkeiden edellytys ja urakoitsijoiden taustojen tarkistus ja riskiarvioinnit on helppo toteuttaa palvelumme avulla. Lisäksi Zeronin monipuoliset viestintätyökalut helpottavat yhteydenpitoa urakoitsijoiden kanssa. 

URAKOITSIJOILLE

Urakoitsijoille järjestelmä tarjoaa alustan oman henkilöstön ja aliurakoitsijoiden pätevyyksien ja dokumenttien hallintaan ja ylläpitoon. Myös tuntikirjanpito, sähköinen tuntilappu, monipuoliset viestintätyökalut ja työmaapäiväkirja helpottavat projektin seurantaa ja laskutusta.

Haluatko tietää, miten voimme käytännössä auttaa yritystäsi menestymään modernin turvallisuusjohtamisen avulla? Ota yhteyttä myyntiimme ja kerromme lisää.

Varaa 30 minuutin esittely!
Myynnin tavoitat numerosta:
p. 0400 600 339

Lue myös